Често задавани въпроси
Поръчка
Мога ли да отменя поръчката си?
Мога ли да отменя поръчката си?
В случай, че сте направили грешна поръчка моля, свържете се директно със нас чрез формата за контакт по-долу или ни се обадете директно. Възможно е да анулирате поръчката си в рамките на първите 2-3 часа след направата на поръчката.
Бих искал да обсъдя въпросите си лично по телефона, възможно ли е?
Бих искал да обсъдя въпросите си лично по телефона, възможно ли е?
Да, това е възможно в работното ни време, като се обадите на нашия номер.
Кои методи на плащане се приемат.
Кои методи на плащане се приемат.
В момента приемаме плащане с кредитна карта (Mastercard, Visa, AMEX), PayPal и при доставка на куриер. Моля, имайте предвид, че ако платите на куриера, времето за доставка може да бъде удължено с 3-5 дни по организационни причини.
Как да получа фактура за моята поръчка?
Как да получа фактура за моята поръчка?
Ние автоматично ще ви изпратим фактура по имейл, след като стоките бъдат изпратени.
Има ли минимална стойност на поръчката?
Има ли минимална стойност на поръчката?
Няма минимална стойност на поръчката. Имайте предвид, че доставката е безплатна за поръчки над 300 лв.
Доставка
До кои страни изпращате?
До кои страни изпращате?
Основно изпращаме в рамките на България. Ако имате нужда от доставка в чужбина, моля, свържете се директно със нас.
Кой доставчик на услуги за доставка използвате?
Кой доставчик на услуги за доставка използвате?
Използваме UPS (In-Time) или Speedy като услуга за доставка на вашия пакет.
Колко време отнема да получа поръчката си?
Колко време отнема да получа поръчката си?
Вашата поръчка ще пристигне в рамките на 5-7 работни дни.
Колко са разходите за доставка?
Колко са разходите за доставка?
Разходите за доставка за поръчки под 300 лв. са фиксирана такса от 15 лв. За поръчки над 300 лв. доставката е безплатна.
Как мога да проследя пратката си?
Как мога да проследя пратката си?
След като пратката ви бъде изпратена, ще получите имейл с линк за проследяване на пратката.
Връщания и възстановявания
Как мога да върна продукт?
Как мога да върна продукт?
Ако не сте доволни от продукт, можете да ни го върнете в рамките на 14 дни от доставката. Стоката трябва да бъде в оригиналната си опаковка и без повреди. Ако стоките са доставени във външна кутия, моля, изпратете ни ги обратно в същото състояние. За артикули под 80 лв. разходите за доставка се поемат от вас. В този случай, моля, свържете се с нас чрез контактната форма по-долу.
Колко време отнема да получа възстановяване на сумата?
Колко време отнема да получа възстановяване на сумата?
След като получим и проверим вашето връщане, незабавно ще възстановим сумата, която сте платили.
Колко време е гаранцията?
Колко време е гаранцията?
Гаранцията на SLV продуктите е 5 години.
Какво да направя, ако даден артикул е повреден или дефектен?
Какво да направя, ако даден артикул е повреден или дефектен?
Ако даден артикул е повреден или дефектен, моля, уведомете ни незабавно чрез формата за контакт по-долу. Ако артикулът е повреден при пристигането, моля, изпратете ни снимки на кутията за доставка. Ако забележите дефект по външната страна на опаковката при получаване, отбележете директно на куриера. След това ние ще се погрижим за ремонта или замяната.